Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nytt spelsätt i cs (kanske)

Postat av PaYn3 den 27 April 2005, 14:53
34 kommentarer · 88 träffar
Ja då ska jag berätta för er hur det hela gick till. Satt igår med mina klan mates o väntade på den femte. Medans vi väntade kom jag på en kul lek man kan göra. Det hela går ut på följande:

Man är 2 st på varje lag. På T sidan har man en defender(alltså, han får köpa vilka vapen han vill förutom awp) dennes jobb är att skydda bomber snubben. Den andra killen blir då bomber som bara få ha kniven och hans uppdrag är att planta bomben förstås :D. Ct får köpa precis vad som hellst förutom awp.

Om den som har bomben dör måste defendern bli ny bomber och får då bara använda kniven för att döda. Hans uppdrag blir det samma, att planta bomben.

Detta går säkert att utveckla, men jag tyckte bara det var en kul grej som man kan göra med klanen när man väntar på att den femte skall komma.

peace out :D

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..