Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO "frysningar"

Postat av Daak den 10 Oktober 2013, 17:51
3 kommentarer · 218 träffar
Jag har sedan arms deal grejen börjat få frysningar ingame. Ibland kan jag spela 4-5 MM matcher utan problem, ibland händer det 3-4 gånger per match. Oftast är det relativt korta frysningar där allting stannar i 5-6 sekunder, sen händer allt jag missat på en gång. FPS är oförändrad och pingen är oförändrad. Sen kan det komma extrema fall där jag knappt kan röra mig på en hel runda, jag springer mot mörka från T spawn, helt plötsligt är jag tillbaks i Tspawn och står still, försöker röra mig igen och hoppar fram och tillbaks sådär. I dessa fall, när det är under en längre tid, så går pingen upp till 500-600 ibland, för att sedan gradvis gå ner. Har -inte- trådlöst, har ringt BBB och dom säger att inget har hänt med "informationen som skickas från dom till mig", trots att jag haft flera lagspikes 20 minuter innan jag ringt dit. Har till och med fått ett nytt modem hemskickat men det är samma skit med den.

Någon som har erfarenhet av detta problem och skulle kunna hjälpa mig?
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..