Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har xbox spelade några timmar igår vart rank 5 speladd med en polare och vi skratta som fan sjuuukt kul faktiskt! Dock drygt att missions ej funkar som d ska
#6 Inte på kvällen heller? Jag testade vid 2230 på xbox och de tog ett tag men sedan kom jag in vid typ 12 :P först måste man gå igenom en jävla trist tutorial sen kan man connecta med vänner haha det e sjukt bra gjort faktiskt tex sätter du dig i en bil där personen e jagad i bilen så får du också wanted level .. Ser polisend ig med en stulen bil blir du jagad osv :P
#7 Det funkar fortfarande inte för mig, kom in när jag tog single player mission eller vad det heter, men jag får error så fort jag ska göra något uppdrag eller liknande.
#11 Okej, men testa igen bara jag fick göra det där några gånger tror ja såg introfilmer 4-5 gånger sedan funka det klockrent inge lagg eller något som jag trodde de skulle va!
#34, om du tar dig upp till level/rank/w/e 15, så låser du upp ett uppdrag där du ska överleva så många "waves" av fiender som möjligt. Lyckades ta mig till wave 9 igår med ett halvbra team, och fick massvis av RP och 14440 i cash (Min skill i shooting ökade avesvärt också. Du kan också sälja en bil var 48:e miunt till stället där du pimpar din bil. Stora bilar har jag märkt går för mest, och de är lätta att hitta :)
Dubsta by Benefactor och hummern går för mycket 6-7k~
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Tryck på "redigera tråd" nere till vänster och ändra kategori :)
OnT: Det ska väl fungera nu enligt de flesta. Fanns väl något crew för PS3 "p12"
Har xbox spelade några timmar igår vart rank 5 speladd med en polare och vi skratta som fan sjuuukt kul faktiskt! Dock drygt att missions ej funkar som d ska
Men har du gjort första tutorialen ens? Alltså sätt introfilmen sedan väntat på spelare att racea med?
#16 jag väntade i 45 min sådär sen funka de
O efter de behöver ja aldrig mer vätna
där är fragbite crewet!
Någon som vet hur man kommer förbi detta?
ps3
Dubsta by Benefactor och hummern går för mycket 6-7k~