Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#0 vad du än gör, ta dig aldrig till lindesberg som #18 sa.
Däremot fellingsbro, där snackar vi, fellingsbro och frövi där finns de nästan bara sköna snubbar!
välkommen till pennybridge, kanske världens absolut tråkigaste och mest segregerade stad. utelivet suger, folket är otrevligt och det händer i princip aldrig nåt skoj här.
är du svensk så råder jag dig att hålla dig borta från varberga, vivalla, baronbacken och liknande smutsställen.
#41 varberga är inte vad det en gång var, speciellt inte kvälls- och nattetid. i alla fall enligt mina erfarenheter... kanske hänger jag i fel kretsar.
vill inte skrämma ts haha, det är mest en heads up.
Gillar du sport så kan du hänga i klackarna i hockeyn och fotbollen.
Gillar du gaming så kan du hänga mycket på Netzone
Gillar du att supa häng på ivy/satin/strömpis/ritz/lilla örebro osv
varför flyttade du hit? plugg? för då kan du väl få vänner via plugget.
Lol, vi brukar åka och bada i Fellingsbro på somrarna när jag är och hälsar på min mormor och morfar som bor utanför Örebro. Soft place, men rätt dött asså!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vad händer i Örebro nu förtiden?
#4 Visst, vad vill du leka? :|
#14 Härligt!
#16 Hm, låter tveksamt gubben.
Däremot fellingsbro, där snackar vi, fellingsbro och frövi där finns de nästan bara sköna snubbar!
#22 Making*
fyfan va vidrigt folk de finns i lindesberg.
Rockbar om du tycker om att hänga med punkare osv..
——————————————-
Strömpis lördagar.
Frimis på sommarn.
Ritz och Satin om du är i ett förhållande.
Harrys om du är ute efter milfs.
Vet ni vem detta är? Thomas heter han, ifall ni ser han, hälsa från carlbom.
Dock har jag regelbundet börjat gymma, då jag vill inte vara small längre!
är du svensk så råder jag dig att hålla dig borta från varberga, vivalla, baronbacken och liknande smutsställen.
du får mer än gärna pm'a om du har några frågor!
vill inte skrämma ts haha, det är mest en heads up.
kolla länstrafiken!
http://www.youtube.com/watch?v=SM8YAiv8xqs
Gillar du sport så kan du hänga i klackarna i hockeyn och fotbollen.
Gillar du gaming så kan du hänga mycket på Netzone
Gillar du att supa häng på ivy/satin/strömpis/ritz/lilla örebro osv
varför flyttade du hit? plugg? för då kan du väl få vänner via plugget.
Lol, vi brukar åka och bada i Fellingsbro på somrarna när jag är och hälsar på min mormor och morfar som bor utanför Örebro. Soft place, men rätt dött asså!