Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Reselution probs

Postat av dopegoat den 21 April 2005, 14:46
6 kommentarer · 53 träffar
Tjenare gott folk, det är så här att jag befinner mig i ett litet problem. Jag skall gå rakt på sak och säga som det är jag gjorde en lite dum sak när jag spelade igår vilket var att jag skulle andra min reselution i cs genom att gå in på optons/video och sen reselution och jag satt det på det mesta möjliga vilket var något med 2000 x ????. Hur som helst så när jag kom in i cs igen så kunnde jag inte komma åt någon av knapparna "options", "findserver" osv osv. Jag ser bara pistolen an av csgubbarna håller i och jag kan inte ändra det eftersom att jag inte kommer åt options knappen. Så vad jag undrar är om det finns någon som vet hur jag gör för att få tilbaka min reselution utan att systemåterställa, formatera eller ominstallera steam.

jag skulle vara väldigt tacksam för alla möjliga svar som leder till resultat

* edit fick ett korrekt svar från en kille på gamers.nu på 1 min vilket var att ställa in samma upplösning i windows som jag har i cs
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..