Nu är det så att jag har letat/testat som en galning över hur man gör "tricket" så att man dubblar sin fart på en speedboost men bara åker över den 1 gång.
Som i den här filmen ;
https://www.youtube.com/watch? v=JDG7tpAe2Hw
Har letat som en galning. Någon som vet?
ont: sorry vet ej
Förövrigt så tar det ett tag att lära sig surfa "bra" kolla gärna videos eller fråga solarix på forumet han är trevlig kille som surfat flitigt
Biff, Jesper!
Läs om läs rätt
Skriv om, skriv rätt.
"Har du inte hört tricket där man fyrdubblar farten "
Jävla tomte
Som du ser i videon rör inte dessa två individerna rampen speciellt mycket efter boosten. De snuddar bara för att kunna vända sen.
Grundare av ******'s Elite School om någon minns :)
Sedan så tar jag det mesta du skriver för seriöst då du är bevisligen en av fragbites dummaste individer.
Du och din bror har alltid varit lite udda förövrigt. Dock är du nog den mest snevridna och mest "unknown" inom någon scen över huvud taget
Det var en ironisk kommentar sedan vad du uppfatta den som skiter jag i :D
Hur är jag "unknown" inom någon scen jag håller till i inom cs? Menar du att folk vet vem "sylvass" eller "pajajn" är inom hns, kz eller vanlig cs t.ex?
Du är för fan skit inom allt du spelar. :D
snart runt 70.000 visningar på profilen @ fb
skulle nog säga att folk vet lite mer vem jag är än dig om vi ska prata om det ämnet. Och betydligt mycket duktigare också för den delen då du suger. Din bror är den enda av er som kan hoppa du är ett skämt
Jag har aldrig någonsin försökt bli bra på att hoppa men ändå så har jag åstadkommit med bättre saker än du gjort under den tiden jag spelade hns ett tag.
Sån larvig diskussion när du själv vet att du är tragiskt dålig på allt inom cs, kolla bara dina filmer du släpper. :D
Som sagt återigen din bror är den enda av er som faktiskt kan något. Du har bara redigerat knappt det då vilket stolpskott som helst kan lägga på musik och rendera i vegas
Släppt betydligt mycket bättre saker än vad du gjort sherlock
Och inom moviemaking så handlar det om smak, jag lärde mig campaths långt innan du ens började släppa dina filmer, och antar att det är vad du saknar i mina filmer för du är en av dom som visar alla hopp från 20 vinklar med en massa slowmotion.
Enbart sett dina hoppfilmer där du gör gamla och dåliga hopp, men jag vet att du inte är duktig på annat inom cs heller för då hade jag känt till dig. :-)
EDIT:
HAHA sitter och kollar igenom lite gamla trådar med dig och du är ju bara för söt! Otroligt att man faktiskt kan ha blivit kastad så hårt som du blivit när du varit liten! :D
Att du också spelat cs sen 2004 är kul då du aldrig blivit bra på spelet.
Känns inte värt att ödsla mer tid på någon som är på samma nivå som en 15åring.
Texten ovanför är ironisk. Nu vet du det också
Inte spelat speciellt seriöst någonsin om jag ska vara ärlig. Otroligt lätt att lura admins på både KZ sidor och PN/PZ osv för att inte tala om public servers som Lesinari/bcs
Spelat som tidsfördriv men då jag jobbar ganska mycket så har det blivit lagt på hyllan i princip
Moviemaking ja väldigt svårt att göra en campath måste jag säga. Inte haft orken och då jag känner en hel del duktiga som gjort det åt mig så ser jag ingen mening i varför jag skulle lägga tid på det faktiskt
Skrivet med min Android-mobil