Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS 1.6 RIP

Postat av dupsen94 den 3 April 2013, 02:18
53 kommentarer · 327 träffar
satt precis och kollade på youtube på gamla CS filmer. Helt sjukt vilken känsla det spelet hade när det var som störst, man kunde sitta uppe hela nätter och panga. Speciellt när man lira en skön cup med goa gubbar helt sjukt taggad kunde man vara.

Nu sitter jag här och tänker tillbaks på alla minnen man hade som aktiv lirare minns en grej väldigt bra när vi lirade nån cup med DH biljetter i potten. Jag och mitt kompis gäng hade lirat hela veckan just för denna turnering, det gick väldigt bra vi lyckades ta oss till final och i final gick det till förlängning. Dom fick ett väldigt stort övertag i förläningen och lyckades ta 3 rundor som T, vilket gjorde att vi skulle med behöva göra detsamma. Det var väldigt nära vi lyckades ta 2 rundor men i den 3dje så dog alla mina lagkamrater så det var jag mot 3 andra.Lyckades ta 2 sen hände det som absolut inte fick hända jag fick strömavbrott och vips så förlora vi matchen sjukt var besviken man var höll nästan på att börjar gråta.

Så nu vill jag höra era historier dela med er av era CS minnen
Föregående tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar