Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Counter-Strike 1.6 HNS - Hjälp belönas.

Postat av Granlund den 25 Februari 2013, 13:14
2 kommentarer · 130 träffar
Hejsan!

Efter att jag haft 3 CSS servrar under 3 månader känner jag att jag tappat orken, därför tänkte jag dra upp en HNS server på 1.6, där man själv kan leka av sig lite grann. (Det är inte lika tidskrävande).

Så jag undrar ifall någon snäll själ skulle kunna hjälpa igång mig, då jag inte har allt för stor koll på saker och ting.

Självfallet får ni betalt (Hur mycket kommer vi diskutera).

Det jag behöver hjälp med är

* AMXbans (Jag har redan en egen hemsida, som jag tänkte använda mig av).

* Vart är det bäst att hyra servern ifrån? (CSS serverna hyrde jag ifrån Gameservers)

* Och jag behöver hjälp med att fixa mina egna blocks (Inget avancerat, men gillar inte riktigt de som är gröna, hehe..)

Skicka gärna ett PM ifall det finns intresse, jag kommer jobba kväll under hela denna vecka 16:00-00:50, så det finns väl tyvärr inte överdrivet mycket tid under dagarna, men jag är ledig på fredag, samt blir jag väl uppe på nätterna när jag kommer hem.

Tack på förhand.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..