Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS 1.6 UPDATEFIX

Postat av HELLEFTW den 15 Februari 2013, 00:28
40 kommentarer · 1 421 träffar
Hejsan!

Denna tråd är för panikfyllda folk som vill fixa sitt cs

För er som har problem med nya CS 1.6 updaten.
Rena rama kopierande men vissa har ingen koll på BCS eller fragbite. tydligen.
http://brutalcs.nu/nyhet/1376/ problem-med-cs-efter-uppdateri ngen

-nofbo i launchoptions, 75hz/100hz i windows för att få de i cs, helst samma upplösning för att göra allt enkare.

CS config har flyttats till Common/Half-Life och har modifierats om.

Använd dessa launchoptions och även rinput.exe

-refresh DINHZ -freq DINHZ -w 640 -nofbo -noforcemparms -noforcemaccel -gl -high

GL_VSYNC 0
GL_ASIO_ 0
fps_max 99 för er med 100hz eller över
Fps_max 74 för er med 75hz :)
standardrates
sens under 1.0 funkar även, men rinput.exe är en varm rekommendation ifrån mig.
Fps_modem, cl_rate och massa andra kommandon är borttagna.

Jag har kanske en lösning på CFG-problemet. Testa och berätta om detta löser problemet.

Gå in Steam\\\\steam apps\\\\common \\\\Half -Life\\\\cstri ke och radera default.cfg och lägg in din riktiga config.cfg.

Citat ifrån fragbite:
"jag du måste köra samma frekvens i windows som i cs. Jag har 120 hz på min skärm i windows och brukar köra freq 100. Nu tvingas dock cs upp i 120 hz även om jag har freq 100, löste det genom att langa 100 hz i windows också.
Verkar som att CS inte längre har kontroll över din HZ som tidigare med -freq 120."
Citat ifrån BCS

"Du måste stänga av vsync (se till så den är avstängd i ATI/Nvidia ockå). Sedan fps_max 120 eller hur många HZ du nu har."
Ejziponken;
"Om inte det fungerar med din gamla cfg, testa döpa om din config.cfg till default.cfg."

GLHF WINWIN
Föregående tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..