1
hjälp med cs
Postat av x2d! den 30 Januari 2013, 23:48
16 kommentarer · 114 träffar
Tjena FB !
Jo har problem med mitt cs.. Köpte ny data i förra veckan och skulle igår testa lira lite cs. Men har några problem just nu som jag inte kommer ifrån..
1. Grafiken ser ut som software fast jag kör opengl
2. kommer inte över 30 fps
3. laggar som satan när jag går och ska skjuta osv
4. Grafiken blir bra om jag kör 1024x768 men lagget är ändå kvar. Vill kunna ha bra grafik och utan lagg på 800x600 som jag alltid haft innan..
Kan lira bf3 wow och andra spel med bra grafik och utan lagg så känns ju sådär att cs ska cpa..
har ett geforce gtx 660
i5
8 g ram
så någon som kan hjälpa mig att få det som de ska vara?
har ändrat rates och allt sånt som de ska vara kanske kan hjälpa med några launch options men minns inte allt :(
ty
Jo har problem med mitt cs.. Köpte ny data i förra veckan och skulle igår testa lira lite cs. Men har några problem just nu som jag inte kommer ifrån..
1. Grafiken ser ut som software fast jag kör opengl
2. kommer inte över 30 fps
3. laggar som satan när jag går och ska skjuta osv
4. Grafiken blir bra om jag kör 1024x768 men lagget är ändå kvar. Vill kunna ha bra grafik och utan lagg på 800x600 som jag alltid haft innan..
Kan lira bf3 wow och andra spel med bra grafik och utan lagg så känns ju sådär att cs ska cpa..
har ett geforce gtx 660
i5
8 g ram
så någon som kan hjälpa mig att få det som de ska vara?
har ändrat rates och allt sånt som de ska vara kanske kan hjälpa med några launch options men minns inte allt :(
ty