Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför folk inte byter till CS:GO / CSP.

Postat av FredrikKarlsson den 21 December 2012, 16:30
42 kommentarer · 307 träffar
Hej, bara jag som vet varför egentligen folk inte byter till CS:GO eller CSP och istället väljer att stanna hos 1.6?

Jag har svaret till er som undrar varför.

Vi alla vet hur många mods 1.6 har, Superhero,wc3,uwc3,KZ,surf,wow , och alla andra som finns!

Tänk er hur många 1.6 spelare det är som BARA kör 1.6 för att lira dessa mods (Jag är en av dom )
Jag spelar bara 1.6 pga en sak, WC3..
Skulle cs:go / CSP skaffa wc3 skulle jag självklart byta till första bästa av dom.

1.6 Är ett riktigt skitspel år 2012, men man spelar det för det finns saker i 1.6 som fortfarande inte finns i dessa 2012spel (csp/cs:go) vilket är jävligt dåligt.

Jag kan inte förstå varför ingen skapar wc3/uwc3/superhero och allt annat som finns till CSP / cs:go..
Det skulle garanterat göra så alla 1.6 wc3 servers dör ut, och man äntligen kan samlas på "ett ställe"..

Nog tal om mods..
På tal om pcw och allt som finns
Hur bra är egentligen CSP / cs:go pcw kanalerna? (Gather) (mix)
inte ett jävla dugg bra, visst spammas lite ibland men inte ofta som det är i #2on2 #pcw när det gäller 1.6

Någon måste ta det stora steget, SATSA på detta på riktigt och inte bara göra saker halvdant..
Det räcker inte att man spammar runt "csp.pcw" i ett land, HEELA världen måste få reda på att det är den kanalen som gäller och inte "csp.swepcw" eller något löjligt annat namn..
(Gäller självklart cs:go)

ALLA SKA VARA PÅ SAMMA STÄLLE!

Det är precis därför många väljer att stanna i 1.6
alla vet hur lätt det är att fixa en klanmatch,
pang in i 2on2 / 5on5 skriva en rad "Server on high"
*poff* 10msg direkt..

Det är för svårt att få detta till CSP / CS:GO
eftersom INGEN tar de stora klivet att verkligen utveckla till något bra.

Inte nog med det..
Spelföreningar, finns väldigt många dom bestämmer nog också en hel del.
Skulle en dag stora spelföreningar bestämma sig att vi stänger alla 1.6 servers så hade folk givitvis gått in på forumet och frågat vad händer?

Möts man av en stor nyhet där det står
"FARVÄL 1.6.. Välkommen CSP//CS:GO"

skulle folk också gå över garanterat.
Självklart inte alla, men MÅNGA.

Jag kan förstå att alla inte har testat CSP pga av det är en beta och självklart ska man inte dra all in när ett spel är i beta..

Men nu har vi CS:GO och CSP som faktiskt går lite snabbare framåt en för några år sen..
Förhoppningsvis så blir dessa spel ett BRA SPEL, men för att det ska bli ett BRA SPEL, måste dom också göra dessa krav som jag skrev ovanför..

Annars kommer vi _aldrig_ få ett counter-strike spel som ligger bland 15+mille spelare

Nåå?

80 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..