Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

zaihtaM's Special Classics

Postat av zaihtaMm den 15 November 2012, 22:49
26 kommentarer · 186 träffar
Tjena boys!

Jag postade en tråd på HLTV.org för att se om det fanns ett intresse för en show som går ut på att kolla på gamla matcher, och det fanns det så nu är den första testepisoden klar, matchen i fråga är Pentagram vs. NoA, ESWC-finalen 2007.

http://www.youtube.com/watch?f eature=player_embedded&v=Rck7m 24gA48

Detta är som sagt en testepisod, och jag hade lite problem när jag spelade in den. Först kommenterade jag hela matchen, och när jag var klar upptäckte jag att micen var mutad. Då kommenterade jag om matchen och då upptäckte jag att jag blev överröstad av ingameljudet, och när jag kommenterade matchen för tredje gången fick jag en fruktansvärd huvudvärk så det vart väldigt svårt att kommentera samt läsa mitt .txtdokument där det står vem jag ska specca varje runda.

Trots det tyckte jag tyckte att showen blev ganska bra, men tills nästa gång kommer jag:

Livestreama.

Använda 1024x768 istället för 800x600.

Kommentera och specca bättre.

Byta mellan demos snabbare.

Nu skulle jag vilja ha eran feedback, vill ni att jag ska prata mer om historian pregame, eller ska jag strunta i det helt och hållet eller ha det som det är nu? Något speciellt i min kommentering som jag ska förbättra, kommer du kolla i framtiden och om inte, varför?

Vilken match skulle ni vilja se i nästa episod?

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar