1
trattmongon som fuskar
Postat av Solntsevskaya den 11 November 2012, 23:09
22 kommentarer · 277 träffar
hej allihopa, tänkte dela med mig av en rolig händelse som inträffade för inte mer än en minut sedan.
Jag och en polare lirade 2on2 på D2, en brutalcs server.
Grabbarna vi mötte hette
gemigantonspenis och nemilame. Efter att de börjat klaga när vi smekte dem så var det dags för sidobyte. Vi blev CT och då började de dra nåt sjukt haxx här och där. Typ när man stog på CW och nån av dessa var i CT-spawn.
smart som man är så drar man en "status" i konsollen. Och vad ser man? Jo, serverjäveln är insecure! Jag log så jag garva byxorna av mig. hur som helst. Tänkte bara dela med mig av detta, och om ni mött dessa pjäser själva så kanske ni känner igen er.
och boys, om ni ser detta. har era steam id's :)
Diskussionen är då:
Vad tycker ni om folk som fuskar men som är sämst på att dölja det?
Jag och en polare lirade 2on2 på D2, en brutalcs server.
Grabbarna vi mötte hette
gemigantonspenis och nemilame. Efter att de börjat klaga när vi smekte dem så var det dags för sidobyte. Vi blev CT och då började de dra nåt sjukt haxx här och där. Typ när man stog på CW och nån av dessa var i CT-spawn.
smart som man är så drar man en "status" i konsollen. Och vad ser man? Jo, serverjäveln är insecure! Jag log så jag garva byxorna av mig. hur som helst. Tänkte bara dela med mig av detta, och om ni mött dessa pjäser själva så kanske ni känner igen er.
och boys, om ni ser detta. har era steam id's :)
Diskussionen är då:
Vad tycker ni om folk som fuskar men som är sämst på att dölja det?