Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gamma och brightness

Postat av goteborg-snusarn den 9 April 2005, 23:45
5 kommentarer · 143 träffar
Hej.
Gamma och brightness ändrar sig själv ibland automatiskt, detta är mycket irriterande. Nån som har någon lösning? Jag vill ha fullt på brightness och nästan fullt på gamma i cs 1.6.

en annan grej, jag har radeon 9600 XT, 512 ram, Pentium 4 2.54 ghz. Jag har mellan 99-100 fps när jag står stilla på vilken map som helst, men får drop så fort jag går igenom smoke eller spelar och skjuter med? Jag får även choke, loss mer eller mindre, är detta normalt, jag har hört man ska ha noll choke, noll loss och ligga stadigt på 100 fps.

(Jag har senaste drivrutinerna, installerat om steam, kör inget program i bakgrunden, har inga spywares osv och anser dessutom att min dator borde klara detta, eller har jag fel?.)

Sen vill jag fråga om demo som man spelar in; kan man pausa i demot när man spelar upp det med funktionen playdemo och kan man spola tillbaka?
Jag har hört man kan köra viewdemo också, men när jag gör det stängs spelet bara av när jag håller på att titta (jag hoppar ut i windows).

#ni vet rutan där man väljer om man vill automatiskt gå in på en server, som dyker upp efter ett misslyckande att gå in på en server eftersom denna är full, Varför lägger sig denna så konstigt så man man inte ser allt som står utan man måste dra upp hela rutan för att kunna se allt?

#Sist och kanske minst, vad är den där symbolen som ser ut som en bricka med ett "v" framför varje server (varje cs1.6 server som jag kan gå in på)?

tacksam för svar, hjälp.
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..