Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Botgames Turnering #5

Postat av Triggen den 16 Oktober 2012, 20:45
3 kommentarer · 204 träffar
Då var det dags för ännu en botgamesturnering då. Jag söker mig nu till fragbite för att fylla de sista slotsen. Det finns i nuläget 3 till slots lediga.

Spelet botgames går ut på att en mänsklig spelare möter en annan och man har 4 botar i vardera lag, i den här turneringsupplagan är det då mer "klanbaserat" förstås. Och man får själv välja preferenserna och namnen på sina botar och sitt lag. Vi brukar spela på custom de_ kartor som inte är så välkända men väldigt roliga och optimala för just bottarna att navigera på, därav en bättre spelupplevelse än på t.ex de_nuke eller de_train.

Det finns inget pris satt, utan allt bygger bara på renodlat skoj och ära. Jag och några andra frivilliga kommer sköta administrerandet i turneringen och kommer såväl para ihop spelarna då det är dags för deras matcher och vara spectator hela matchen. Något anticheat finns inte, utan jag kommer ha HLTV proxy inne samt kolla på matchen så jag betvivlar att någon som tror sig kunna fuska kommer komma undan helskinnad. Det kommer så klart vara gruppspel och därefter en utslagningsfas där de överlevande spelarna får slå sig upp till en finalplats.

Vi kommer att använda hamachi för att ansluta till varandras new game servrar. I gruppspelet har varje spelare i varje grupp rätt till att hosta en match på vederbörandes server. Den tredje kartan slumpas genom vår internetversion av att singla slant, de två spelarna får välja numret 1 eller 2. Jag använder sedan random.org för att avgöra vilket nummer som väljs (och på så sätt bestämmer hosten). Eftersom t.ex Excellent-Servers inte stödjer botar på sina betalservrar så kan vi tyvärr inte vända oss till den lösningen utan vi får köra på det vi har.

Här har ni spelarlistan för tillfället:

bLN

Triggen

RAGEZ

adde

fnance

picc

Alexho

PALM1

shine

jim p

tomzey

judek

flipside

shine

ade

pugt

ZEMPER

simba

nl

Ameh

fOZZ

haggis

LinusJ

frame

PANIq

heitjan

fgt

Sleikka

29/32

Skicka ett PM till mig med ditt steamanvändarnamn så kan jag lägga till dig och ge mer information till er.
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..