En grej jag har märkt och tycker är otroligt underlig.
Spelade en del HNS för några år sedan och har nu börjat lite igen. Samt börjat köra lite LJ. Mitt rec är 252 och satte 250+ ganska lätt, men nu kommer jag inte över 245.
Det som jag undrar över är detta. Såhär ser mina stats ut på mitt 252 hopp.
Type: LongJump
Direction: Forwards
Distance: 252.018051
Maxspeed: 330.050994 (55.322)
Prestrafe: 274.34123
Strafes: 7
Sync: 74
244 hopp jag gjorde nyss.
Type: LongJump
Direction: Forwards
Distance: 244.177597
MaxSpeed: 311.324066 (36.869)
PreStrafe: 274.454498
Strafes: 7
Sync: 82
Som ni ser har jag samma Prestrafe, lika många strafes och Högre sync på 244 hoppet, hur kommer det sig då att min maxspeed är betydligt lägre? Är det något nytt som ändrats så det blir svårare att hoppa?
Tack.
Michael Douglas
Qewi
Qweek
Arrearku
Vad vore fragbite utan er, or? har ni någonsin bidragit med något vettigt till en forumtråd
Så fort det handlar om något där ni försöker försvara eller argumentera så drar ni in kz och att kayne är 3a i världen på en mod. WOOOOW nu bugar hela forumet för er, AHAHAHAAHAH
Behöver nog inte säga speciellt mycket mer, ska det stå kz på era gravar också eller? ;)
#106 det är inte vi som gjort määngder av hoppfilmer, sen hundratals trådar på fragbite och gråtit sönder när de blivit sågade av alla. just sayin! du nöter hopp men suger verkligen dase! är det inte lite pinsamt? :D
Har enbart sagt ifrån om att alla inte varit enkla bara för det finns ett hundratal spelare som kan göra samma sak utan problem?
sen finns det dom som inte ens klarar 210 på nuke och undrar hur allt går till så att säga att hela klippen suger bara för man själv är insatt är det jag undrat över och mer eller mindre det ni/du uppfattat som gråt :DD cya då fule fan
bara upp med hakan och träna hårdare grabben!
#111 hahaha! som vanligt måste det vara dubbelkonton när någon säger att du suger.
#113 Ja inte är jag Hampus Holmberg med 5027 profilträffar @ fragbite iallafall
Förövrigt så har jag iaf aldrig hört talas om dig. :)
1532 kommentarer, ne klart som fan du inte känner till en enda användare här när du knappt varit aktiv?
Undrar bara vad det är som gör dig "speciell" som du verkar tro att du är, du är ju bara en jävla fjolla som pratar om airtime och skryter om sina profilträffar och om hur många kommentarer du har lagt. Hur långt hade du tänkt och komma i världen med dom där profilträffarna och kommentarerna då?
Sedan så var det du själv som frågade vem jag var, när du själv är en skabbig norsk som inte kan lägga en enda vettig kommentar i någon tråd du kommenterar
Jofan it konsult själv då ;PpPpPpPpPP berättar varje lunchrast om mina hopp mannen jag är vrål tjendiz ala kz @ work cya :* xDxP
Frågade vem du var eftersom att du verkar tror att du är nån jävla kändis när du frågar andra vilka dom är. Förövrigt så vet du ju vem jag är så det säger väl en del.
Vad har du emot norrmän då? Och du vet att jag inte är ifrån Norge så varför envisas du? :)
Du vet vem jag är och tvärtom, varför frågade du från första början då @ kommentar 113....
Nej inget, är familjen qewk också norsk eller
Ville för övrigt bara vara snäll men men, när du fyller 15 och tittar tillbaka ser du hur larvig du var och kan skratta åt det. :)