Varför försökte dom inte bara med 1.7? Sleva in lite nya balanserade banor (cpl_mill baserade tuscan gjorde ju succé när den kom, även om det inte gick lika bra för cbble baserade forge, även mirage var hyffsat framgångsrik).
Kanske göra en mera "smooth" grafikförhöjning men fortfarande behålla "pixelheten" dvs. mycket kantigt och rakt men ändå snyggt, kan ju inte vara helt omöjligt.
Behålla rekylerna, siktet och ljuden och kanske lägga till, ev. byta ut ett SMG vapen som är effektivt på både T och CT sidan, för att på så sätt göra det svårare för motståndaren att ta för givet om de kör helecco eller med det "nya" vapnet (eftersom det fortfarande bör vara hyffsat lönsamt för ekonomin) då det är väldigt sällan folk använder SMG's theese days.. med undantag när NEO fukkar ur ibland ^^
Kort sammanfattning:
> 1.7 <
* Lite bättre grafik men fortfarande behålla det kantiga och raka.
* Nya spännande kartor (exempelvis bygga vidare på redan befintliga och populära maps: inferno, nuke, d2 och train)
* Behålla siktet, rekylen och alla csljud för att bevara känslan
* Allternativt lägga till eller byta ut ett SMG vapen för att på så sätt göra eccorundorna mer oförutsägbara.
Jag skulle iaf lätt börja spela "1.7" med dom förändringarna, inte för nytt och spektakulärt, bara lite lite bättre men ändå helt nytt :)
Kanske en dum tanke? Men jag skulle iaf köpa/spela Counter-Strike 1.7 med dom förändringarna/förbättringarna :)
// Ber om ursäkt för eventuella stavfel och särskrivningar, vilket jag iofs skiter fullständigt i ^^
Kommentera, diskutera.. Hade kanske 1.7 varit lösningen istället för CS:GO och CSpromod??
(Ja ni får flamea hur mkt ni vill, bryr ma inte)
Tagga!
Sixer är galen.
hahahaha
#2 grattis till 10150 bits!
Herregud vilket underbart lag, och vilka lirare det finns där :)
#7 Tack ^^
Dock tror jag inte Na´Vi körde allt för seriöst, antingen sparar dem på tacts till semifinal/final, eftersom dem lär gå vidare från sin grupp :-)
#11, #12, Löjligast jag hört..
#14, Gruppspel, kör klart alla rundorna.
Först typ krossa alla lag och allt! Sen nu förlorar mot burning... OMG!
Dom forsätter vinna över oddsen :)