Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Counter Strike- The End

Postat av tobbe134 den 26 Juli 2012, 02:13
245 kommentarer · 637 träffar
Tjena fragbite!

Rekommenderar att ni sätter på den här medans ni läser detta

http://www.youtube.com/watch?v =Z0kGAz6HYM8

(den låten jag kommer använda mig av i filmen)

Klockan är runt 2 på natten och har funderat lite på hur det blir med cs scenen och har nu kommit fram till att det minsta jag kan göra är att göra en film om hur Counter-Strike har utvecklats genom alla åren.

Jag vill ha eran hjälp med skrivandet, som ni kanske förstår så behöver man material för att skapa en bra och känslofylld film. Jag söker inte efter demos eller något sånt. Jag söker efter känslofyllda texter.

Värt att tillägga är att hela texten kommer skrivas på engelska, men skriver på svenska först för tycker det blir lättast så.

Skriv 6-10 meningar om hur cs har varit för dig. Te.x första gången du spelade spelet, känslan, e-sporten. Allt som berör dig!

Uppfattat lite av vad ni har skrivit så börjat skriva lite saker.

För dem flesta så började allt med att man fick lira Counter-Strike på storebrosans dator då och då. Tiden gick och man blev äldre, man inskaffade sig en egen dator och började lira med kompisarna. Livet lekte men det tog slut fort. Man började lira seriöst och skaffade sig en klan, det var först nu man började insé den riktiga kärleken för Counter-Strike. Counter-Strike är ett "first person shooter" spel men skillnaden mellan Cod och BF3 är att ingen bryr sig om grafiken, ingen bryr sig om hur stora granaterna är, det enda folk bryr sig om är spel känslan, gemenskapen i spelet och det är det jag tror folk har glömt bort.

"it is not about winning or losing it is about you having fun when you're playing"

Sorgligt nog så har vi har kommit till ett slut, fast vi intalar oss själva att Counter-Strike inte dör så vet vi innerst inne att det inte är sant. Med en tår som faller så välkomnar vi Counter-Strike Global Offensive med ett halvt brustet hjärta. Alla vet att inget spel kommer bli som Counter-Strike men vi hoppas och ber att i framtiden så skapar dom en lillebror till storebrorsan. Det är sorgligt när man tänker tillbaka på counter strike, hur stort det var en gång i tiden, känslan när man spelade Counter-Strike gick inte beskriva. Counter-Strike var bara inte ett spel,det var en livsstil. Man blev så sjukt glad när det var stora turneringar och laget man hejade på ställde sig som nummer 1 på pris pallen. Hela hjärtat värmdes upp och det måste nog vara en av dem bästa känslorna som finns här i livet. För sista gången så skriver jag Gl&Hf

Legends are born, Legends grow, Legends die

R.I.P 1999-2012 we will always remember you :'(

Welcome little brother make your big brother proud!

peace hypp

Bjuder på stavfel!

Behöver mer hjälp av trogna fragbiteare!

Jag måste börja hitta footage till filmen och jag vill att ni ska försöka leta upp dom mest känslofyllda klippen ni hittar. T.ex "spawns ninja, walles ace. Men försök nu hitta IRL footage och inte bara highlights cs klipp.

hypp här! Vill bara ge er en update, kommit en bit på filmen dock så behöver jag en låt som jag kan slänga ihop alla cs 1.6 highlights för som jag förstår så betyder "highlights" ganska mycket för dom flesta. Jag har 2 ideer

1. Jag börjar med den sorliga låten i början sedan övergår jag på något vänster till någon ganska glad/fartfyld låt som alla cs 1.6 highlights kommer vara i(inkluderar irl footage också dock inte så mycket).

2. Jag gör en till movie med bara cs 1.6 highlights och irl footage.

Sen undrar jag om ni skulle kunna länka sköna låtar som man blir taggad av. Vill inte ha skrik låtar så ingen ide att ni skickar det. Tänker på en skön mix-glad/fartfyld

Något i det här stuket! http://www.youtube.com/watch?v =z-IHy-5F8_s

Bjuder på stavfel

MVH hypp
Föregående tråd
Nästa tråd

245 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 245 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..