Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gamla cs-filmer

Postat av Guden! den 15 Juli 2012, 01:14
36 kommentarer · 497 träffar
Satt och slösurfade på youtube och kom och tänka på en gammal cs-film där introt är någon spacead 3d-kula som flyger i ct-spawn på aztec tror jag, det var ett galet intro back in the days iaf! Hade varit awesome om någon kunde hitta den åt mig, nostalgisk film!

Här är en annan gammal goding( http://www.youtube.com/watch?v =4ylWONP4Y7A ), som troligtvis var den första csfilm jag kollade på som noob, då man tankade hem csfilmer från internet, youtube fanns inte, streaming fanns inte, E-sport var ungt bara det! 1.3 blev 1.5 utan större tillsyn av 1.4, därefter kom 1.6 som skulle bli det cs man lärde sig älska, det skulle sätta ett stort märke i fps-delen av e-sport!

Har ni några nice gamla godingar som bringar fram minnen, med gamla offspringlåtar osv?? Vill gärna se den jag beskrev först!

PEACE

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar