Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS buggar ur

Postat av Frulle1338 den 2 Maj 2012, 12:24
3 kommentarer · 150 träffar
Tjenare

För några dagar sedan när jag spelade så gick jag in i options för att höja brightness och gamma för jag tyckte att det var för mörkt, efter de så hängde sig spelet och datorn startades om.

Det stod ett error i form av Open GL hade krashat eller någonting kommer inte ihåg exakt.

Nu när jag ska starta det så blir skärmen bara svart och spelet startas aldrig. Jag spelade på högsta upplösning dvs inte 860 eller va det nu är.

När det blir svart så måste jag köra en ctrl alt del för att komma ur och då har hela skrivbordet ändrat sig till minsta möjliga upplösning tills jag stänger ner HL.exe processen.

Någon som har haft detta problemet förut och vet hur man tacklar det eller måste jag installera om CS för att det ska gå tillbaka till standard inställningar?

EDIT: Testade att avinstallera spelet från Steam och installera igen men fortfarande samma problem. Kan det vara så att jag måste installera om hela Steam?

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..