Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

low mid high,hur tänker ni?

Postat av krmdude den 24 April 2012, 20:18
123 kommentarer · 222 träffar
Hur tänker ni när ni ser folk som skriver jag är HIGH++ osvosv

jag delar in folket så här

Semi:

keiz

dennis

manne

rap e hyvlarn huggan qp osv

------------------------ folk som åker till Lan visar upp sig är bra där ligger top5 på pn på 5on5 varje månad får chanser och spela med pros då och då

High

killar som är kända på PN men inte åker på lan kanske smålan tjänar max 1000:- ligger top100 på PN varje månad är ganska bra

MID, inte kända top 100-500 kanske ngra få kända för dom har kaxat på INET åker aldrig på lan om de inte är lokallan där dom vinner en påse chips typ, tror dom är bra

LOW, sämst på pn ingen vet vilka dom är ligger med under 1000poäng suger balle i laddern och skapar klaner med hemsidor med coola namn typ

Övriga som jag brukar kalla sopnoobs , sånna som ligger rank 100-300 men bara möter värdelösa spelare för att känna sig bra för att få självförtroende (dom är igentligen bättre men dom vågar inte förlora med det coola laget så dom kan skryta i skolan om 100 matcher 70vinster 30förluster ni fattar säkert

BJUDER PÅ JÄVLIGT MYCKET GRAMMATISKA FEL OCH STAVNINGSFEL

disk; HUR TÄNKER NI ?
Föregående tråd
Nästa tråd

123 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 123 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..