Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Playzeek trattigaste sidan 2k12?

Postat av the_raz den 20 April 2012, 23:18
65 kommentarer · 290 träffar
F rom:
Sent: Monday, April 09, 2012 10:01 PM
To: support.se@playzeek.com
Subjec t: överklagan

Överklagar min rasismban som Swaan satte baserat på något inlägg i forumet. Bannen borde tas bort då jag inte har uttryckt mig rasistiskt.
****************** ************************* ****************************** ************************* *****
From: support.se@playzeek.com
To:
Su bject: Re: överklagan
Date: Tue, 10 Apr 2012 00:10:57 +0200

Hejsan

Du skrev detta:

“Har du inte råd själv eller???????? fattig invandrare”.

Detta är mycket nedsättande mot invandrare då du insinuerar att dom ska vara fattiga. Sånt språk accepteras inte hos oss! Absolut förbjudet!

Supporten kommer inte att ta bort din ban.

MVH PlayZeek.com
***************** ************************* ****************************** ************************* ******

From:
Sent: Tuesday, April 10, 2012 12:55 AM
To: support.se@playzeek.com
Subjec t: RE: överklagan

Detta insinuerar inte någonstans att invandrare som en grupp är fattiga utan detta är riktat till en person och en person endast. Varför skulle jag skriva i en tråd där en person frågar efter premium att alla invandrare (i hela världen) är fattiga? Det finns ingen logik som helst i detta påstående utan detta är ett personligt uttalande. Jag kan ta en ban för personligt påhopp eller vad som helst men att säga att det är rasism är bara fel.
************************* ************************* ****************************** ***********************
H ejsan

Vårt beslut kvarstår. Ditt ärende hos oss är nu avslutat.

MVH PlayZeek.com.

Vet playzeek vad rasism innebär?
Föregående tråd
Nästa tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..