Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

wmb rage

Postat av Låst Konto 13442 den 18 April 2012, 07:44
177 kommentarer · 1 359 träffar
Som somliga vet så åkte ju c451o dit igår på AVIs m.m. och ville bara säga att jag inte är inblandad i de där skräpet.

Som ni alla vet har qoin inget liv och spelar CS 24/7 och därav så satte vi dit c451o eftersom c4510 har ett liv olikt qoin.

Det är mycket fusk i scenen, gotta admit det är många som fuskar. En sak jag inte förstår är att jag tar smällen för att folk fuskar... Hur kommer det sig att jag blir inblandad i andras fuskande?

Ser jag ut som någon ORGANNER.forum.pl man kan köpa fusk ifrån lr? Jag vill inte bli störd mer kl 3 på morgonen på min privata mobiltelefon om fusk, den som har ringt nu i 3 månader kan ju börja tänka efter...

Jag ville skriva av mig detta eftersom det borde bli som en tanke för er där ute som tänker på fusk och förknippar mig med fusk. Jag är clean och har varit de dem närmsta åren... Nu kan ju alla trolls dyka upp nu och säga att jag fuskar...

(Jag har ju trots allt gått igenom varenda EAC uppdatering utan att ha blivit bannad för EAC Cheat och dyl)

Diskussion:

Är det rätt att kasta första stenen på den som aldrig åkt dit på EAC? Hur kommer det sig att man har rätten att fuskanklaga någon som man inprincip inte kan sätta dit?! (Eftersom han inte fuskar)

Diskutera även varför jag gått igenom varenda EAC update av eac clienten och inte blivit bannad för något paycheat eller dyl.

Sluta säga att wmb fuskar

173 personer har röstat

177 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 177 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..