Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Streaming-problem

Postat av fElIxDaNiElSsOn den 16 April 2012, 00:25
7 kommentarer · 168 träffar
Tjabba tjena!

Jag har försökt fått igång streamen, men det har uppstått ett par problem. De flesta har jag fixat själv, men det är ett som kvarstår!

När jag streamar med XSplit och ShiftWindow går min MS upp till 250-250 och stannar där konstant. Streamar jag med XSplit och DXtory så ligger jag på min vanliga ping. Alltså måste det vara ShiftWindow som det är något fel på, right?

Jag vill ju helst kunna streama med ShiftWindow så man kan streama när man spelar EAC också, så jag vill alltså ha hjälp med att kunna sänka min MS i spelet när man har ShiftWindow igång.

Jag har endast en 12-24Mbit ADSL lina här, vilket kanske inte är det bästa, men eftersom det fungerar prima med DXtory så verkar det ju lite skumt.

Hoppas något geni där ute sitter på kunskapen för att kunna hjälpa mig, tack på förhand!

MVH fElIxDaNiElSsOn
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..