1
Half life launcher, hjälp?
Postat av OriginalTarzan den 8 April 2012, 10:05
5 kommentarer · 248 träffar
Tjena, jo nu är det så som topic lyder, min half life launcher har slutat att fungera.. Jag har kollat upp olika forum, videos etc för att finna lösningen. Jag har gjort exakt som många med samma problem säger, dvs att man går in i kontrollpanelen>system och säkerhet>system>avancera de systeminställningar>prestan da>instälningar>dataexek veringsskydd, lägger till half life launcher och slår på "Aktivera dataexekveringsskydd för alla program och tjänster, förutom de jag anger:" dvs jag har angett half life launcher.. Men det funkar inte. Kommer upp samma ruta där det står "Half life launcher har slutat att fungera. Windows söker efter en lösning på problemet" Jag har provat att ominstallera, både steam och cs men det funkar inte.
Men det kommer jju inte någon lösning, så nu vänder jag mig till er här på fragbite. Någon som vet det? Var snäll att skriva det då, inga oseriösa svar tack. Är tacksam för seriösa svar. Jag har Windows 7.
Tack på förhand!
Men det kommer jju inte någon lösning, så nu vänder jag mig till er här på fragbite. Någon som vet det? Var snäll att skriva det då, inga oseriösa svar tack. Är tacksam för seriösa svar. Jag har Windows 7.
Tack på förhand!
Bästa svenska lag just nu?
5 personer har röstat