Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs fråga

Postat av hegu~ den 4 April 2012, 14:39
4 kommentarer · 215 träffar
Nu ere såhär va att jag har varit väldigt spelsugen på cs under 2års tid men har inte gibbat något.. Mestadels för att jag har flyttat runt i massa andrahands-bostäder och levt med 3g modem. Nu har jag dock köpt lya och har stabilt och underbart internet igen så drog hem steam och skicka sms till polaren och sa att det var cs ikväll och gamla r60 pewpew skillsen skall fram igen.

Men hajjar fan inte nya steam. Förstår jag det rätt att jag ska kopiera över config samt userconfig till mappen som heter cstrike_swedish? För som det verkade nu så hittade den userconfigen i cstrike mappen men den tog inställningarna ifrån configen i cstrike_swedish.

och sedan om någon vänlig själ skulle kunna kolla på detta och se om det är rätt launch mode (eller va det heter, staralternativ på svenska iaf)
-console -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -freq 75

det är en noforce mer än vad jag minns att jag hade förut iaf, men det var som sagt läääänge sedan jag spelade detta underbara spel.
tackar så hjärtligt för all hjälp på förhand

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..