Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frågor angående pn-ban

Postat av mAngoboi den 3 April 2012, 20:46
30 kommentarer · 300 träffar
Tjena bois!

Det är så här att en kompis har blivit pn-bannad. Och han blev liksom insta bannad när han joinade en server någon vecka sen. Det stog att anledningen till bannen var "Cheat 12" om jag minns rätt. Han blev självklart pannad på EAC också och han gick in på deras IRC och frågade vad han gjort fel. Då sa dem att de hade lokaliserat ett cheat på hans dator när han joinade servern. Han blir riktigt fundersam och frågar kryptonit vad det är frågan om, att inget demo tyder på att han har fuskat etc. Men han blir ändå ip-bannad av pn. Och så vitt jag vet så har han varit fuskfri förutom att han har dratt på SSW från tobys på några rysspublicar och några trollmatcher på pcw.se etc.

Men frågan är, har pn rätt att banna honom utan bevis på att han fuskade på pn's servrar. Själv tycker jag att det verkar lite konstigt, då det enda fusket han har på datorn är just SSW från tobys.dk, och ingen person vore så dum att gå in på en pn-server att fuska med det aight? Blev lite rörligt men hoppas att ni förstår vad jag menar, och huvudsaken med denna tråden är att vad tycker ni helt generellt om detta?

Kommentarer som polarN etc hoppas jag få slippa i tråden!

Ha en go kväll annars bois, och tagga påsklov! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..