Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Liva upp Counter-Strike 1.6!

Postat av SvetsDiff den 14 Februari 2012, 05:29
31 kommentarer · 243 träffar
Tjena fragbite!

Sitter här denna sömnlösa natt och funderar och kände att ja va bara tvungen att dela med mig av detta!

Det är så att en väldigt lång period, säkert minst 5-6månader har jag funderat på en idé hur jag ska kunna få lite liv bland cs spelandet. Jag har tänkt att börja litet, kanske 1 cup per vecka, där det då ska finnas pris såklart, vad är den cup utan pris ^^ Men iaf, hade tänkt och börja med 8 lags cuper. Det ska självklart spelas med eac, men har även tänkt att under matchen så ska även admins sitta och kolla in eye med HLTV eller specc så att allt är rent, vet att fusket till eac har avslöjats, men kanske inte dröjer så länge till tills det finns nytt, därför tänkte jag att man har HLTV så folk som vill kan få kolla på cupen samt admins över cupen som speccar för att minska risken för att någon sitter med något slags fusk.

Jag vet att det ändå kan vara svårt att se en fuskare, men jag tror det är mindre chans att folk fuskar när de finns annat folk som kollar på och kan kolla om något ser misstänksamt ut. Och om det då går bra så kan man ju självklart öka ut och köra fler cuper samt cuper med fler lag i.

Detta är bara en kort beskrivning av min plan, men vad tycker ni, låter detta bra eller borde ja lägga ner mina fina planer eftersom cs dör ut väldigt sakta? Har inte nämnt tidigare, men jag är alltså villig att lägga ner mycket tid för att det ska bli bra så att de ska finnas fler folk som vill lira cs.

Jag vet att det redan finns Playnation, men kanske detta kan bli något roligare, med cuper istället för ladder.

Så borde jag försöka få igång detta eller ska ja lägga ner de? Uppskattar gärna eran åsikt om detta förslag.

Har ni frågor är det bara att slänga upp en kommentar så svarar jag på den :)

Tack på förhand!

Liva upp cs med denna idé?

78 personer har röstat
Föregående tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..