Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg på PN med 100mbit

Postat av Dreamx den 12 Februari 2012, 22:36
13 kommentarer · 291 träffar
Hejsan, fixade 100mbit från comhem för inte så länge sedan och nu har jag det problem att det verkar som att jag laggar när jag lirar på PN. När jag kollar på bredbandskollen har jag 96mbit in och runt 10 ut, samt 6ms responstid från Stockholm, där jag bor förövrigt. inte så att det hackar men när man speccar mig så ser det ut som att jag har typ 0 rate, även fast jag nu kör med 27000 rate cmdrate 360 update 102 ex_interp 0.01. har testar runt med alla möjliga olika rates men samma sak. skotten går skitsnett och alla som speccar tror att jag laggar pung.

spelar HoN och WoW arena osv då känner jag inte av nånting av lagget, men som sagt är det ju mycket lättare att märka det i cs. Känns också som att det kan bara EAC relaterat kanske? har förövrigt ny dator med i5, SLI 560ti kort osv så datorn är det inget fel på. nån som har någon idé om vad det kan vara?
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..