Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS fryser (Belöning för lösning)

Postat av Wincake den 3 Februari 2012, 00:56
34 kommentarer · 698 träffar
Har ett skumt problem som jag inte kan hitta någon lösning på genom att fråga mina polare eller söka :/

När jag spelar cs så spike-ar min cpu helt cp ibland och då fryser cs fast helt i allt mellan 2 sekunder till 30 sekunder.. Medans jag får detta lagg så kan jag hela tiden höra mina polare snacka i mumble, men dom kan inte höra mig.

Förut hände detta bara 2-4 gånger per match, men nu har det börjat hända varje runda, det kan vara allt mellan 10 sekunder till 5 minuter mellan laggen.

Jag tror inte att det har något att göra med cs, för jag upptäckte nyss att mina polare slutar höra mig i mumble ibland även om inte cs är igång.

Något mer som är skumt är att jag nyss hoppade runt på new game i 10 minuter utan att det frös, sen gick jag in på en playnation server och laggade fast direkt precis som vanligt. Så problemet kanske är med mitt internet? Men varför skulle min cpu få spikes och cs frysa fast om det var problem med min anslutning? Mitt internet är väldigt stabilt annars, och problemet är precis likadant med och utan router.

Jag har testat att formatera, men ska nog göra det igen om jag inte löser det här..

Annan info:

W7 64bit
4BG ram
AMD Phenom II X6 1090T
Nvidia GeForce GTX 560 Ti

Jag betalar gladeligen 100kr om någon kommer på en lösning.
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..