Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kanter rör på sig.

Postat av Huliganen den 24 Mars 2005, 17:43
10 kommentarer · 59 träffar
Tja

Jag har nu haft ett problem med mitt grafikkort ganska länge nu. Det är så att det har börjat flimmra så på nästan alla kanter, dvs att om jag kollar på en kant och rör mig samtidigt så börjar kanter röra på sig as mycket, inte bara lite. Om jag kollar på en snubbe på långt håll så försvinner halva huvet ena sekunden och sen kommer det tillbaka sekunden efter och då försvinner nått annat, ett annat exempel är om jag kommer upp mitten på d2 från cts bas och kollar lite på listerna eller vad man ska kalla det på väggarna, så flimmrar dessa hela tiden då jag rör på mig Tycker det är så irriterande när många delar av cs flimmrar hela tiden. Jag vet inte om kortet är överhettat, isf finns det nått program som man kan kolla det med?.

Jag har ett:

Geforce 6800
3 ghz
1024 ddr ram
Jag har också de senaste drivrutinerna installerade.
Det var inget fel förr i tiden, och jag har märkt att andra spel också lider av problemet, snälla hjälp mig!

MVH// Coshank
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..