Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli bättre på cs.

Postat av Zerzin den 24 Januari 2012, 17:03
51 kommentarer · 1 833 träffar
Jag har nu efter ett långt uppehåll beslutat att ta upp CS igen, jag var mid skillad förut och 1 röd på playzeek. Nu är självklart allt mitt aim, min reaktionsförmåga och min spray komplett bortblåst. Det enda som sitter kvar är spelförståelsen.

Grejen är att jag har spelat på Playzeek olika gathers och public på action och aim servrarna ~2 timmar/dag, men jag blir inte bättre ?! Det känns som för varje dag jag spelar så blir jag bara sämre och sämre hela tiden och får sämre aim och allt sådant skit.

Det jag frågar nu är: hur gör man egentligen för att gå upp till svart nivå på playzeek eller lira high+ pcwer, ni som kommer med svaren "in och träna ungjävel" kan jag be att inte skriva en kommentar alls. Jag vill veta vad för sorts träning man ska hålla på med, exempelvis: skjuta mot en vägg, träna på aim servrar, träna på deathmatch, mixa på mIRC, köra gathers, you name it!

Jag är trött på att ligga och peaka på mid skill hela tiden, jag vill ta steget längre men jag vet inte hur man gör riktigt. Jag har sammanlagt 1253 timmar spelade på cs vilket jag anser är ganska mycket på...5 år ?

Ni som inte orkade läsa igenom allt så upprepar jag: Ni som kommer med svaren "in och träna ungjävel" undanbedes

Samt kan jag nämna att mina nuvarande svagaste punkter är:

AWP reaktioner

AWP på rörliga targets

Colt på aimavstånd

Colt på medelavstånd (dutt)

AK på sprayavstånd

AK på aimavstånd

Allmän reaktionsförmåga

Tips på hur man kan träna respektive ?

Source eller 1.6 ?

109 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..