Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Laggar i CS

Postat av minkn den 9 Januari 2012, 19:48
8 kommentarer · 263 träffar
Tja FB!

Har ett ganska jobbigt problem... vet inte riktigt hur jag ska förklara det men ska göra mitt bästa!

Har köpt en ny laptop för 10 lax, den ska klara de flesta spelen utan några som helst problem. Det enda jag spelar atm är CS 1.6 som såklart är ett av de minst krävande spelen.

Har fått en bra config av en polare (använde den på min förra dator) och har ställt in alla rates korrekt. Pingar mellan 10 och 20 hela tiden och får inte fps-drop i smokes eller liknande.

Dock laggar det nästan konstant, alla spelare hackar fram och jag har delay när jag switchar vapen. Inte mycket, men man känner av det. När det sedan kommer fram en motståndare och jag ska börja skjuta, går skotten åt alla håll samtidigt som jag hackar minimalt. Men såklart märker man det och det är helt omöjligt att spela.

Väldigt svårt att förklara då det inte är fps-dropp som är problemet utan det är konstant "hack" framåt.

Vad ska jag göra? Har ni haft samma probs? Och som sagt, det är en ny dator med Windows 7. Tack på förhand!!

//MINKN
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..