1
HDD:n??
Postat av AntiX den 23 Mars 2005, 13:41
6 kommentarer · 83 träffar
Hejsan.
Jag har precis bytt ut min gammla seagate baracuda 7200rps (80Gb) mot en splitter ny seagate baracuda 7200rps (200Gb).
På min gammla seagate hade jag 3 partitioner, en med windows en med spel och en med övriga saker. Den nya ser ganska lik ut till skillnad från att den har 2 partitoner där den ena är en samman slagning av övrigt och spel.
Effter jag hada formaterat min hdd, instalerat allting etc. så skulle jag lira en pcw.
Det hela resulterade i katastrof och jag hade 20-40 fps.
Jag har testat med ett annat internet, tp sladd, dlink, instalerat steam på olika partitioner, formaterat och nytt/mer DDR.
Någon som har haft ett liknande problem? eller helt änkelt kan lösa det?
!Observera!
Det är en shuttle så att sätta i denadra hdd:n är inte aktuellt.
Jag är mycket tacksam för seriösa svar.
Jag har precis bytt ut min gammla seagate baracuda 7200rps (80Gb) mot en splitter ny seagate baracuda 7200rps (200Gb).
På min gammla seagate hade jag 3 partitioner, en med windows en med spel och en med övriga saker. Den nya ser ganska lik ut till skillnad från att den har 2 partitoner där den ena är en samman slagning av övrigt och spel.
Effter jag hada formaterat min hdd, instalerat allting etc. så skulle jag lira en pcw.
Det hela resulterade i katastrof och jag hade 20-40 fps.
Jag har testat med ett annat internet, tp sladd, dlink, instalerat steam på olika partitioner, formaterat och nytt/mer DDR.
Någon som har haft ett liknande problem? eller helt änkelt kan lösa det?
!Observera!
Det är en shuttle så att sätta i denadra hdd:n är inte aktuellt.
Jag är mycket tacksam för seriösa svar.