1
Vad vill ni se i cs-scenen 2012?
Postat av Simpas94 den 3 Januari 2012, 20:14
37 kommentarer · 287 träffar
Hej , har följt fragbite och cs-scenen ett bra tag (även om jag vart medlem här för en vecka sedan)
Jag är taggad inför 2012 och undrar därför vilka ni vill se mer av i cs-scenen!
Kan börja med en liten lista om vad jag vill se mer av:
Na'Vi:Vill se deras glöd från 2010 och hoppas på att se fina tuneringar (även om dom inte är så omtyckta efter de dom gjorde på dh osv).Dom har verkligen topp spelare.
flusha:En intressant spelare att titta på!Hoppas han hittar några kompanjorer och kommer långt inom cs.Riktigt bra spelförståelse.
Kan komma långt inom cs tror jag.
F.D ESC:MODDII,barbarr osv var en tung lina som verkligen överraskade.Hoppas dom drar ihop ett lag och kanske vinner de stor tuneringarna.
NOGGER:En riktigt bra awpeare som med lite mer erfarenhet skulle kunna bli en av dem bästa.Han har inte varit så aktiv på de senaste men jag hoppas på att han kommer tillbaka snart.
disk;Vad/vilka skulle ni vilja se/se mer av i cs-scenen 2012?
Jag är taggad inför 2012 och undrar därför vilka ni vill se mer av i cs-scenen!
Kan börja med en liten lista om vad jag vill se mer av:
Na'Vi:Vill se deras glöd från 2010 och hoppas på att se fina tuneringar (även om dom inte är så omtyckta efter de dom gjorde på dh osv).Dom har verkligen topp spelare.
flusha:En intressant spelare att titta på!Hoppas han hittar några kompanjorer och kommer långt inom cs.Riktigt bra spelförståelse.
Kan komma långt inom cs tror jag.
F.D ESC:MODDII,barbarr osv var en tung lina som verkligen överraskade.Hoppas dom drar ihop ett lag och kanske vinner de stor tuneringarna.
NOGGER:En riktigt bra awpeare som med lite mer erfarenhet skulle kunna bli en av dem bästa.Han har inte varit så aktiv på de senaste men jag hoppas på att han kommer tillbaka snart.
disk;Vad/vilka skulle ni vilja se/se mer av i cs-scenen 2012?
FRAGBITE eller FLASHBACK?
80 personer har röstat