1
Cs, fortfarande bästa FPS 2012
Postat av mrflash den 3 Januari 2012, 18:18
19 kommentarer · 379 träffar
Har spelat FPS spel sedan cs kom, man har kört igenom allting. BF serien COD serien, MOH allt. Det slutar alltid med att man går tillbaka till cs.
Vad kan det bero på?
Enligt min mening så har utvecklarna helt tappat känslan för spelen. Alla som spelar cs vet hur viktig bursten är i vapnerna bland annat, något som totalt saknas i övriga FPS spel. COD serien tycker jag är värst, vapnerna verkar inte ha någon rekyl det är bara att "hålla in".
Sen förstår jag inte varför ingen vågar göra ett spel längre med lite "arena" känsla likt cs. Öppna fält och sånt skit slutar iaf bara med att den som får ryggen på motståndaren mot sig vinner.
DISC : Varför tror ni CS fortfarande håller och är så pass bra än
Vad kan det bero på?
Enligt min mening så har utvecklarna helt tappat känslan för spelen. Alla som spelar cs vet hur viktig bursten är i vapnerna bland annat, något som totalt saknas i övriga FPS spel. COD serien tycker jag är värst, vapnerna verkar inte ha någon rekyl det är bara att "hålla in".
Sen förstår jag inte varför ingen vågar göra ett spel längre med lite "arena" känsla likt cs. Öppna fält och sånt skit slutar iaf bara med att den som får ryggen på motståndaren mot sig vinner.
DISC : Varför tror ni CS fortfarande håller och är så pass bra än
CS, bästa FPS spelet hittils?
83 personer har röstat