1
Pn Eac
Postat av make13 den 27 December 2011, 21:33
0 kommentarer · 259 träffar
Har eac på datorn trycker på de, Står det tillåter du detta programm att användas på denna datorn, (Trycker ja), Får ihop eac disclaimer, ( TRYCKER ja) Då samlas varge gång jag trycker massa ikoner längst ner till höger som man ska kunna trycka på då kommer eacet upp, men de går inte att trycka på, Jag har även testat eac som administratör funkar inte heller,
Har även testat gå in på sidan och tryckt tills jag får upp eacet men flaggorna kommer inte upp, utan eacet laggar ihop exakt innan flaggorna dyker upp, Behöver hjälp varför eacet gör så här? att de laggar upp innan jag har fått chansen att trycka in flaggan, eacet har funkar bra innan men nu på sista tiden har det bara laggat fast,
Ursäkta för diverse stavfel, Hoppas ni förstår vad jag menar angående eacet!
All hjälp uppskattas!
/ make
Har även testat gå in på sidan och tryckt tills jag får upp eacet men flaggorna kommer inte upp, utan eacet laggar ihop exakt innan flaggorna dyker upp, Behöver hjälp varför eacet gör så här? att de laggar upp innan jag har fått chansen att trycka in flaggan, eacet har funkar bra innan men nu på sista tiden har det bara laggat fast,
Ursäkta för diverse stavfel, Hoppas ni förstår vad jag menar angående eacet!
All hjälp uppskattas!
/ make