1
Prediction i musen
Postat av Treakie! den 5 December 2011, 00:50
1 kommentarer · 148 träffar
Tjenare!
Min Zowie EC1 har gått sönder och jag är på jakt efter nu mus.
Jag var nere på elgiganten idag och handlade mx518s uppföljare, tror musen jag köpte hette g400!
Men det gick INTE att spela CS med den, totalt värdelös. Det är något såkallat "prediction" (stavning) som inte går att stänga av, vilket förstör aimet helt och hållet.
Jag är inte helt säker på vad jag säger nu.. men:
-noforcemparms -noforcemaccel
dom där inställningarna stänger väll av "prediction"? För om jag testar ta bort dom inställningarna när jag spelar med min Zowie EC1 så känns det EXAKT lika förjävligt som att spela MED dom inställningarna med min g400.
Det jag egentligen vill komma fram till:
Hur är det med 3.0an? Funkar den som den ska? (ni förstår vad jag syftar på)
Tackar!
Edit: vettifan om det är EC2 eller EC1 jag har. Fick med musen tillsammans med skärmen.
Min Zowie EC1 har gått sönder och jag är på jakt efter nu mus.
Jag var nere på elgiganten idag och handlade mx518s uppföljare, tror musen jag köpte hette g400!
Men det gick INTE att spela CS med den, totalt värdelös. Det är något såkallat "prediction" (stavning) som inte går att stänga av, vilket förstör aimet helt och hållet.
Jag är inte helt säker på vad jag säger nu.. men:
-noforcemparms -noforcemaccel
dom där inställningarna stänger väll av "prediction"? För om jag testar ta bort dom inställningarna när jag spelar med min Zowie EC1 så känns det EXAKT lika förjävligt som att spela MED dom inställningarna med min g400.
Det jag egentligen vill komma fram till:
Hur är det med 3.0an? Funkar den som den ska? (ni förstår vad jag syftar på)
Tackar!
Edit: vettifan om det är EC2 eller EC1 jag har. Fick med musen tillsammans med skärmen.