1
GoaGubbars admins är patetiska!
Postat av Stayfly den 12 November 2011, 21:06
144 kommentarer · 255 träffar
Hej, har inte lirat CS på ungefär 3 år så jag bestämde mig för att lira lite public idag. Drog in på GoaGubbars publicserver efter att ha hört gott om deras servrar. Det var en runda, där jag var afk i 15 sekunder, så jag hade stått i Tspawn på d2. Iallafall hittar en awp och går mot B, då ser jag en CT som har rushat och jag skjuter ner honom och fortsätter mot B. Helt plötsligt får jag en ban på några timmar av admin.
Det visade sig att det var en admin jag dödade.
Det sorgligaste är anledningen till att jag blev bannad: "[AMXBans] : ' camping , hjalper inte bomb o laget"
Herregud, alltså vilken jävla anledning, det är fan skrattretande. Med detta menar de ju att man inte får springa var man vill, om alla går A i T så får jag alltså inte gå B?
Och grabbar, jag vet att detta är en public och det finns 100 andra publicservrar, men jag tycker ändå att rätt ska vara rätt.
Vad tycker ni om detta? Är det rätt av en admin att beté sig så här?
Adminen nickade "[G] xuniz.insane" om ni undrar.
Det visade sig att det var en admin jag dödade.
Det sorgligaste är anledningen till att jag blev bannad: "[AMXBans] : ' camping , hjalper inte bomb o laget"
Herregud, alltså vilken jävla anledning, det är fan skrattretande. Med detta menar de ju att man inte får springa var man vill, om alla går A i T så får jag alltså inte gå B?
Och grabbar, jag vet att detta är en public och det finns 100 andra publicservrar, men jag tycker ändå att rätt ska vara rätt.
Vad tycker ni om detta? Är det rätt av en admin att beté sig så här?
Adminen nickade "[G] xuniz.insane" om ni undrar.