Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

100fps. Även config problem.

Postat av FADE15 den 9 November 2011, 19:47
14 kommentarer · 120 träffar
Hej jag har nyligen formaterat datorn och när jag startade cs så hade alla inställningar försvunnit endast favourite servers fanns kvar.

I alla fall så hade jag 100fps ständigt förut men nu har jag bara 60fps och det känns konstigt när jag spelar. Jag minns att jag ändrade något med grafikkortets inställningar typ v-syncen men jag vill inte förstöra några inställningar.

Om någon vet hur man ändrar så man får de optimala inställningarna då jag har 100fps så är jag väldigt tacksam.

Jag har även ett till problem. När jag skulle in och ändra min config i: program>Steam>Steammapps >användarnamn>Counter-st rike>Cstrike, så hittar jag den som en CFG-fil alltså inte den rätta bilden på configen och det är typ en bild på en vit skärm med 6 små rutor.

Jag kan alltså inte komma in i configen. När jag klickar på den så står det bara att "följande fil ej kan öppnas".

Så om ni vet vad jag ska ändra för att fixa något av dessa problem så är jag väldigt tacksam!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..