Få bort musaccelerationen?!
Hej.
"Sök i forumet jävla kissnoob" tänker ni säkert nu. Ja, jag har sökt men inte funnit någon lösning.
Formaterade nämligen om datorn tidigare igår och nu har jag en sån förbannad jävla musacc ingame.
Installerade ESL Mousefix samt -noforcemparms -noforcemaccel i Launch Options, men det hjälpte inte. Har för mig att man kan ändra nåt under "Mus" i kontrollpanelen, men hittar det inte.
Nån som sitter på en lösning?
PoK
Skrivet med min Android-mobil
Hemma kan du pussa och utöka dina sexuella kunskaper, ta henne i 2an
Skrivet med min iPhone
"FY FAN VAD USEL HAN VAR PÅ ATT DANSA WÄÄÄÄ"
Dansa när du är ute, ditt uteliv blir definitivt roligare, mer spännande och mer "framgångsrikt". hahaaaa
gör kanske så på 20-30 brudar varje utgång man får iaf minst 3-5strul, endel tycker att man är äcklgi och för på men sånt man får ta om man ska få ngt tillslut (a)
Den har blivit standard på sistonde
Skrivet med min iPhone
Sedan vänder hon sig om för att strula! Gg wp
Var på maskeradfest i helgen och jag stod och chillade lite på dansgolvet. Småfulade mig lite med polare osv. Plötsligt kommer en brud fram och börjar köra gnida röven dansen med mig. Jag blir förstelnad (förväntade mig inte att hon skulle dyka upp) och försöker göra mitt bästa samtidigt som jag börjar häva i mig ölen jag har i handen. :D Slutar med att jag lugnt går därifrån när hennes polare börjar garva.
Tillhör dock att jag ofta dansar med brudar på krogen och fester när jag är full och det är på mitt initiativ, men det händer inte ofta att en brud kommer från ingenstans och kör gnida röven dansen med mig... Jag tar hennes nästa gång dock. :)
2. Ögonkontakt
3. Räck fram dina händer så hon tar dom/lägg hennes händer på dina axlar och sätt dina runt hennes midja.
4. Gå närmare så det blir som att ni kramas.
5. Tjilla så ett tag.
6. Ta ditt ansikte nära hennes (ca 1-2 dm) och kolla henne i ögonen.
7. ???
8. Ni strular.
Men jag förstår tänket, det går säkert att utveckla.
http://www.youtube.com/watch?v =AUCy0tI9OEI
styr rätt mkt brudar tbh
Vad annars? Ska du stå och shuffla och hoppas på att hon blir kåt och drar in dig på toan?
Annars kan man ju göra något sånt här https://www.youtube.com/watch? v=IbKZSL5s964