Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilka lagändringar skulle du vilja se?

Postat av x1ofdewm den 27 Oktober 2011, 18:42
40 kommentarer · 261 träffar
Tjoo. En månad kvar tills DreamHack och åtminstone några spelarbyten lär ju ske bland topplagen, hur tror ni att det kommer bli, och hur hoppas ni att det blir?

SK, Na`Vi, Lions & AGAiN känns ju jävligt säkra i sina line-ups.

Men mTw har ju inte ens fullt lag om ryktena stämmer att ave och zonic lägger av. Något jävligt coolt skulle vara att se Danmarks alla bästa spelare i mTw-tröjan isåfall, och det är utan tvekan (enligt mig): trace, minet, ArcadioN, Friis och karrigan. Men sen har ju tyvärr karrigan sagt att han inte kommer gå över till mTw, och det går ju faktiskt riktigt bra för mousesports just nu så det är ju inte troligt att det blir så.. Lite grann samma med Friis. Vad tror ni händer med mTw?

Sverige har spelarmaterial till att ha minst 3 världslag, men just nu så har dom ju toppspelarna alltför utspridda bland lagen. Alla de bästa spelar i olika tycker jag nästan. Som jag skrev tidigare så tror jag absolut inte att Lions och SK kommer byta någon spelare heller. Däremot ESC och fnatic? De två lagen var ju mer världslag med de föregående line-upsen än vad de är just nu tycker jag. Alltså ESC gick ner sig när de tappade kalle och fnatic när de tappade Delpan.

Jag skulle tycka det vore sjukt intressant med en toppning/ihopslagning av de bästa spelarna i de två lagen, då tror jag lätt att man skulle kunna hota alla lag i världen. Det är främst moddii och Gux som förtjänar ett bättre lag än vad de har i dagsläget, tänker jag. Sen behöver de en IGL, cArn eller pronax. Visst, pronax kommer aldrig komma upp i cArn's legendstatus men jag tycker faktiskt cArn verkat lite mätt på sistone och snackar mycket om att "Ja, jag har ju redan vunnit så mycket" och liknande. Angående cArn eller pronax så skulle jag helt enkelt välja den som var mest taggad.

Två platser kvar, jag hade ju inte gett nån av dem till lidde eller pita i alla fall och jag tror många kan hålla med mig. Men sen blir det svårare, jag tycker inte skillnaden i skill är stor alls mellan Xizt, tacky, BARBARR och Friis. Dock så hade jag nog valt Xizt och BARBARR då de är svenska och BARBARR och Moddii verkar ju vara hur tighta som helst. Fast det är klart Friis är förmodligen en bättre AWP än BARBARR men...

Sen om de spelare som blev utan lag i det här scenariot fortfarande är taggade på cs, varför inte då sätta ihop dom till ett nytt eventuellt ESC: Om duttdutt-killarna för EN GÅNGS SKULL kunde hhålla ihop, så tror jag även att manne, dennis, keiz, pita och lidde skulle kunna bli ett mycket bra lag men förmodligen lite under det absoluta toppskiktet.

Så hade mina drömförändringar hos lagen sett ut i dagsläget, men jag förstår att det är långsökt och att det inte kommer hända. :> Hoppas något händer i alla fall. Det är ju länge nu som fnatic-fansen har varit besvikna på pita t.ex.

Well well, om vi ska hålla oss till något lite mer troligare scenario:

AGAiN-lineupen till fnatic pga bristande resultat i stororganisationen i fnatic och BRA jävla resultat hos evigt presterande Golden Five, de förtjänar en bra organisation så jäkla hårt...

Två spelare måste in i mTw, jag hoppas på Nuggi och kanske... wazorN eller zE-.

Kommer cArn att sluta? Vem skulle ersätta honom i så fall?

Speeeekulera!
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..