Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstig händelse

Postat av SHAB[ò_Ó]M den 16 Mars 2005, 16:26
29 kommentarer · 67 träffar
Jag spelade en mix på dust2 igår. Och mötte en kille under warmup som hade sköld. Efter många om och men så lyckades jag döda killen och tog upp hans sköld, och till min förvåning så ändrar min deagle färg (?), Den blev guld/gul färgad... Jag testar att droppa skölden och den går tillbaka till sin neutrala färg igen, det är alltså bara när jag har skölden som den är guld/gul färgad...

OK, visst tänkte jag. so what... Får väl ha det så här, men sen märkte jag en till sak, och det var då droppen rann över bägaren. När jag höll in skottknappen så sköt deageln automatiskt, Typ som den sprayar, dock väldigt mycket slöare än med ett automatvapen...

Jag släpper skölden och håller in knappen igen, och ny skjuter den bara ett skott igen... Alltså, damp?! (Allt detta skedde i spawn)...

Någon som vet varför jag har massa buggar just med skölden? Ok, detta stör mig inte då jag aldrig anväder skölden... Men ändå väldigt störande!

Kan fixxa screenshot. Men det är ändå inget bevis då jag ändå bara kan visa hur deaglen ser ut! Så jag väntar med det. Om jag inte får något konkret svar....

OBS: Det var ingen engångshändelse, Blev likadant idag när jag skulle visa en kompis!
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..