Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför kan jag inte recorda?

Postat av insanity den 1 Oktober 2011, 21:34
7 kommentarer · 190 träffar
Som topic lyder!

När jag börjar recorda så känns det som att allt som ligger under kategorin "flyt-i-CS-" försvinner helt, sensen blir helt annorlunda och man ser tydligt på väggar/marken etc att det inte alls flyter lika bra när man springer. Diverse hack/lagg kommer lite då&då också.

Förut gick de jättebra att recca, dvs för typ 4-5 månader sen, men sen dess har de bara blivit sådär när man försökt.

Hade vart skönt om någon hade någon konkret lösning på detta. Jag HAR formaterat och provat byta config etc. Har även nyaste drivarna till allt så vitt jag vet. Det enda jag kan komma på som jag inte har drivare till är hårddiskarna, men dom ska man väl inte behöva uppdatera med drivare? Rätta mig om jag har fel, kan ytterst lite om datorer i allmänhet.

Datorn jag sitter på; OS: Windows Vista™ Ultimate, SP2  –  CPU: Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz (at 2833 MHz)  –  Memory usage: 2078/4095 MB (50%)  –  Graphics: ATI Radeon HD 5800 Series (1024x768x32bit 85Hz)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..