Två frågor till data/internetkunniga
Jag har börjat fpsdroppat sjukt mycket och sjukt random. Det är inte på något speciellt ställe som tex i en smoke. Utan det kommer random, bara hackar till i typ en halv sekund. Och ibland kommer det inte alls.
1. Så undrar om ni kan säga lite fel som det skulle kunna vara? Har märkt att grafikkortet blir rätt varmt av någon konstig anledning(har rensat från damm)
2. Ibland får jag internetkick. Kommer direkt in på internet igen efter men om jag är inne och spelar på en cs-server då så kommer jag inte in på just den servern jag spelade på? Alla andra kommer jag in på
f0rest should be #1 on the individual playerlist with cArn slightly behind, but will be even more interesting to read the entire top60 for that article!
men man viste att skogen skulle ligga i top. Sen att räkmackan carn skulle göra samma
Trodde FYRR73 å grabbarna skulle ligga högre än så ;/
3943630.49 sek om man slår ihop när dom spela med luq/pasha
cArn och dsn är snäppet vassare.
Totalt på listan så har dom dragit in $674,088 (är garanterat mer än så under årens gång).
Så $134,817.6 vardera och med dagens växlningskurs så blir det lite drygt 900,000kr vardera som dom har spelat in :)
Fast f0rest har nog spelat in mest med sina $145,477.6 och omvandlat till dryga 1,000,000kr :P
Inget liv? Vem syftar du på?:) Mig, som gjorde en uträkning som tog ca 1½ minut eller dom som spelar?:)
Har aldrig refererat till att dom hade fått samtliga pengar i fickan, utan vilken spelare som hade spelat ihop mest pengar :)
21. $75,000 - NiP 2006 (SpawN, RobbaN, zet, ins and walle)
Lite förvånad att spiXel inte är med, dock kanske de inte vann så mycket pengar som man trodde.
great work, Thorin.