Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ingame text & kylare för laptop

Postat av Ippo Makunouchi den 4 Augusti 2011, 21:49
20 kommentarer · 231 träffar
Hej!

Jag har funderat över en sak.. och det är om den tjocka texten i cs jämfört med en tunnare text kan medföra fps-drop? Jag har en ganska kass dator och det vore värt att prova byta till tunnare text ifall det kan medföra en liten fps-boost. Tror ni det kan hjälpa?

Sedan har jag även tänkt på att köpa en laptop-kylare för att min dator ofta känns väääldigt varm och den kanske presterar sämre då? Till saken, vad bör man tänka på när man köper en laptop-kylare och har ni några rekommendationer? Har en compaq presario CQ60-120eo om det är till någon hjälp.

Hade även tänkt att försöka rengöra min laptop på damm eftersom jag haft den ett bra tag. Vågar man bara skruva upp den och blåsa rent?

Mvh

Ippo

EDIT:

Förövrigt så laddade jag ner speedfan, ett program som mäter datorns temperatur och det gav dessa resultat:

GPU: 92C
HD0: 59C
Temp1: 88C
Temp2: 88C
Core: 97C

Dessa resultat fick jag när jag endast surfar här på nätet. Känns ganska så högt!?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..