Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

p12

Postat av 123fgfg den 30 Juli 2011, 13:43
103 kommentarer · 278 träffar
Hola! Vill bara skriva av mig för alla kaxiga 16 åringar tror de e så jävla coola och kallar allt o alla för p12or, Men egentligen e det ju dem som äre. P12 e inte pojke 12 utan hur man beter sig, dvs hur mogen man är.

Och jag har riktigt ljus röst (14 bast) och alltid om man ska lira en mix så efter första ordet p12 noob. Sen väl inne i pcwn e det man själv som pangar bäst. Då e dom inte så kaxiga längre.

Och sen alla som säger cs ska inte ha folk som inte kommit in i målbrottet än. Varför då? jo jag vet många med ljus röst beter sig som äckliga svin, men de som e mogna för sin ålder(tex) jag då blir jävligt sur när folk kallar en p12 bara för man har ljus röst. Och sen behöver sverige ochså nya cs lirare som kan ta GTs plats o RobbaN osv osv... Då e det ju bra att folk med ljus röst börjar lirar cs så de kan bli bra och ta deras plats om 3-4 år.

Sen tror jag inte heller många av er hade så mörk röst heller när ni började med cs? elr har jag fel?

Håller inte någon med mig att vissa 16,17,18 åringar beter sig som p12or mer än vad vissa 12,13,14 åringar gör?

Vilken sida skulle du stått på om en 16 åring kaxade mot en 14 åring med ljus röst?

Bjuder på stavfel och grammatiska fel. Och ja jag använde 16åringar mycket men vi kan säga att jag menar (15-18) åringar då
Föregående tråd
Nästa tråd

103 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 103 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..