Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp OM CS 1.6

Postat av crAwN88 den 26 Juli 2011, 02:26
4 kommentarer · 141 träffar
Hejsan alla glada!
Jag har ett problem på CS, det började då jag var inne på en server och blev anklagad för cheat, dom fotade min screen och sedan flashade mig från spawn, så jag kunde inte göra något annat än att prata med en admin, vilket också var omöjligt eftersom det var på ett annat språk. Men iaf så crashade mitt cs och sen när jag skulle starta upp det igen så laggar hela skiten hela tiden, det laggar t.o.m för mig när jag drar musen över "options, new game, find servers och quit"

När jag väl kommer in på en server så fastnar jag i spawn och det kommer upp i chatten saker som jag själv inte skriver, fast det står så som om jag skulle göra det. Kan inte röra mig, bara skjuta.

Kan detta vara ett virus? Testade att ominstallera spelet, men har fortfarande problemet. Har detta hänt något förut? Är det något som är fel på steam just nu? Eller vad är det? Hjälp uppskattas!
MVH Crawn!

1.6 lr Source?

12 personer har röstat
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..