1
Skotten reggas ej
Postat av JohnnyJ_ful den 25 Juli 2011, 19:38
85 kommentarer · 1 294 träffar
Hej!
Har under senaste veckan fått lite problem med cs, skott som inte reggas och tappat "flytet" i cs.
Sitter på 100/100 fiber.
För att ta ett exempel, dutten med ak, första skotten hamnar på kroppen medan det andra hamnar åt ett helt annat håll.
Något som jag också har märkt är att det känns som något typ av hack/lagg vid spray med vapnen(ak/colt), vilket jag inte kände av innan.
Rekylen i sig har blivit märkbart kass, har spelat i flera år, kom inte och säg att jag ska lära att hantera rekylen.
Installerade såklart om steam när jag upptäckte detta, vilket inte gav något resultat.
Spenderat timmar på forumet här, utan svar till någon lösning.
Formaterade senast igår, problemet kvarstår fortfarande.
Sitter på en AMD-prolle,atikort och Win 7.
Kör med följande rates.
25k
101
101
0.01
Har testat diverse rates, utan någon större framgång.
Börjar tro att jag har drabbats av http://forums.steampowered.com /forums/showthread.php?t=78172 1
Hoppas någon vet hur man kan åtgärda detta problem.
Tack på förhand!
Har under senaste veckan fått lite problem med cs, skott som inte reggas och tappat "flytet" i cs.
Sitter på 100/100 fiber.
För att ta ett exempel, dutten med ak, första skotten hamnar på kroppen medan det andra hamnar åt ett helt annat håll.
Något som jag också har märkt är att det känns som något typ av hack/lagg vid spray med vapnen(ak/colt), vilket jag inte kände av innan.
Rekylen i sig har blivit märkbart kass, har spelat i flera år, kom inte och säg att jag ska lära att hantera rekylen.
Installerade såklart om steam när jag upptäckte detta, vilket inte gav något resultat.
Spenderat timmar på forumet här, utan svar till någon lösning.
Formaterade senast igår, problemet kvarstår fortfarande.
Sitter på en AMD-prolle,atikort och Win 7.
Kör med följande rates.
25k
101
101
0.01
Har testat diverse rates, utan någon större framgång.
Börjar tro att jag har drabbats av http://forums.steampowered.com /forums/showthread.php?t=78172 1
Hoppas någon vet hur man kan åtgärda detta problem.
Tack på förhand!