Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Våran nya

Postat av anted00d den 19 Juli 2011, 23:11
41 kommentarer · 128 träffar
Tjenare.

Som ni ser så har jag skapat en tidigare tråd om tankar att starta upp en ny server som ska locka fragbitare att spela tillsammans då ni inte spelar andra spel, eller pcw osv.

Här är den förra tråden:

http://www.fragbite.se/?thread ID=1029858

Jag skall ge er lite information om hur serven är för tillfället och hur vi hade tänkt att ha den i framtiden osv:

Serverconfigen är och förblir clean, inga irriterande reklam pop-ups eller några mods överhuvudtaget.

Möjligtvis AMX dock och afk/ping-kicker.

Vi vill locka hit Fragbitare att spela (som sagt) eftersom att det skulle vara kul ifall folk från forumet liksom, kunde träffa och möta varandra in-game då dom har tråkigt och har lust att lira lite public.

Mapcycle är en standard, vi kommer/har mappar så som nuke, d2, inferno etc.

Vill även tillägga att tråden är absolut inte för att sprida reklam på forumet, men jag har ingen aning om hur jag skall få tag på spelare härifrån utöver från att lägga upp en tråd med information och liknande angående serven.

Ifall någon misstycker om att jag lägger upp in-game IP på tråden får ni gärna kommentera eller PMa mig osv.

Tror ni att detta kommer att fungera?

Enligt den förra tråden var relativt många nöjda med förslaget att ha en "fragbite" spelserver.

Dock fick vi inte använda namnet Fragbite på själva serven eftersom att crew här inte har någon kontroll överhuvudtaget över serven.

Vill ni vara med och hjälpa? Bara att kontakta mig här på Fragbite så kan vi snacka via PM så slipper vi "spamma" här i tråden.

Har ni frågor eller dylikt är det bara ett pma, eller helt enkelt fråga i tråden!

Lägger upp IP här ifall ni vill in och testa serven nu direkt:

94.103.201.85:27025

Ifall ni vill att någonting skall tilläggas är det bara att ta upp det här! :)

EDIT:
topic failade.

Hur tror ni att serven kommer att fungera?

63 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..